Hmmm.. Hittade en
intressant länk!
Tydligen kan man plocka ut XP-drivrutinerna från Boot Camp Assistant enkelt. Är det någon vänlig själ som orkar göra det och skicka filen till mig?
Helst i nån annan form än .dmg så att jag kan bränna den på en pc. Jag tror jag kan fixa ftp-inlogg till en server att lägga den på.
Edit: Det löste sej!

Jag tog ut batteriet och lät den vara helt strömlös ett tag. Efter det så gick det att hålla ner option vid start och komma in i bootmenyn. Skönt! Och så hittade jag ytterligare info på nätet om att Diskimage.dmg inte längre finns kvar i Bootcamp utan bara på leopardskivan. Det var bara i betaversionen som den fann där.
Edit2: Nu har jag faktiskt lokaliserat en kopia av Diskimage.dmg. Det var inte lätt men det gick. På en känd torrentsida hittade jag den gamla betaversionen av Bootcamp. Jag ville ju inte installera det över mitt nya men genom att gå in i "paketet" (show package kontents"), sen gå vidare ner i några ytterligare paket, hitta en obskyr .gz fil, packa upp den, gå in i det paketet och sen navigera mej ner till botten så hittade jag den. Så om någon undrar i framtiden så går det att få tag på en...