"Hur tycker du vi gör med dessa saker jojje?"
Den meningen var inte tänkt att vara med men det vart det ändå ser jag nu. Vara bara det första som skulle vara där och där syftade jag på att jag monterade lördagkväll/natt och allt är stängt häromkring tills måndag, därav uppehållet.
Jo du skickade glappfria muttrarna samt fräsarna och det är jag glad för, kollade dock inte igenom resten. Men som sagt jag skaffar fram dessa saker själv så det kan vi/du glömma.
Nej du har väl egentligen inte klagat på att vi anmäker/upplyser om småfel men har bara fått känslan av att du blir lite irriterad av att vi anmärker/upplyser om dessa, även innan jag hade sakerna/skrev inlägg om dem. Men det är säket fel, det är så lätt det uppstår missuppfattningar på forum såhär.
För att vara lite positivt en gång så kan jag säga att det är en väldit bra passform på så gott som allt. Nästan bara passa in bitarna och skruva åt lite så sitter det som berget och stabilt som bara den.
edit: Precis som Anahka1975 skriver så finns nog risken för att bara några småfel kan innebära stora problem vid slutgiltig design och försäljning.
Så jag tror för din del att det bara är positivt om du får en massa frågor (dumma eller inte) om allt från montering till delar som följer med nu istället för när du börjar sälja på riktigt. Finns nog en risk för att en köpare av den slutgiltiga modellen inte godtar några fel eller dålig beskrivning.
Nu har du chansen att sammanställa alla frågor och allt som kan behövas i en beskrivning av monteringen.
För skulle vi alla här prova oss fram utan att fråga något skulle vi säker få ihop fräsen som den ska men du skulle aldrig få reda på vad man som köpare undrar över. Och frågor kommer det ju alltid dyka upp förr eller senare och för egen del hade jag gärna haft en så heltäckande beskrivning vid den slutgiltiga försäljningen för att kunderna ska blir så nöjda som möjligt.
Inte som lego eller Ikea kanske men du förstår nog vad jag menar.