En liten avkopplingskonding på 100nF nära Vcc till OP-ampen skadar aldrig,
Förresten, hålmonterat??
-Värde på R6?
Hmm, kommer inte riktigt ihåg vad jag hade men nånstans mellan 47-100Ω funkar säkert.
Värdet på lilla kondingen över R5 får inte vara för stort för då börjar det filtrera bort högre frekvenser när Cx blir mindre än R5 men iomed att det inte är någon förstärkning i kopplingen är det inte så kritiskt. 10pF-47pF funkar.
Fritzell verkar hålla på den senaste OP-kopplingen, fast med en liten konding
Vet inte vad jag håller på riktigt.. bara funderar kring för och nackdelar på de olika kopplingarna

.
En nackdel med denna kopplingen nedanför är ju som sagt att kanalerna från datorerna är "sammankopplade" mot varandra, och en sak som oroar mig lite är att det kan ställa till problem när man kopplar ihop jorden från två olika datorer. Om det blir problem kan man ju använda två st 1:1 trafo, och sedan mixa ihop signalerna efteråt passivt.
Met åter till schemat:
http://www.varion.se/elektronik/temp/mixer-jerry3.gif
Ett lite bättre alternativ skulle kanske vara att köra signalerna från datorerna till varsin återkopplande op, sedan mixa ihop dem, och sedan till en en "slutmixande" inverterande op.
Tror annars nästan jag är mest för alternativet du postade i första inlägget (icke-inverterande) fast istället köra datorerna till varsin op (vanlig spänningsföljare).. och sedan mixa med motsånd efter op:na. Då slipper man alla problem med fasvändningar..