att kunna spela in och se program när man själv vill och att kunna spola förbi den
eländiga reklamen

Inget av det lär ju gå med deras kassa "hub" som dessutom verkar buggig.
De vill titta på alla kanaler de betalar för och struntar i distributionsformen, den som har alla kanaler via ip-tv har inget intresse av Boxer idag. Jag tror det var vanligare för 20 år sedan när bredband var mindre utbyggt och dyrare för hög hastighet och mycket trafik.
Ja, en distributionsform för betalkanaler som kommer att försvinna tillsammans med kabel-tv, vilka alternativ finns?
2 ggr om året? Vi brukar vara där säkert 10 gånger om året. Och då är det mina föräldrars stuga, hade det varit vår egen hade vi nog varit där ännu oftare.
Det är inte hållbart med fler, kör längre vistelser istället, tror iof rekordet är 5ggr på ett år... ledde till ett silverkort på sas...
Och jag menar att de som kör Boxer hemma kommer att få välja något annat, en Apple TV eller en Android-baserad box från Google eller någon konkurrent och ansluta den till internet. Även satellitboxarna från Allente kör Android och har diverse appar där du kan spela strömmande media om boxen ansluts till internet.
Allente ägs inte av Tele2 och du kan spela in kanalerna som distribueras via satellit eller fiber (där de finns) på deras Google TV baserade box om du betalar för en extern USB-disk eller ett minneskort som tillbehör.
Det är så många som spelar in så det kommer garanterat en lösning för det.