vill använda den till något helt annat,
men hur ska den kopplas in?
ngn som vet?
och en tabell graf över spänning vs luftflöde vore inte dumt...
från en volvo 740 btw.
Kopplingschema Bosch LMM 280 212 007
Re: Kopplingschema Bosch LMM 280 212 007
För inkoppling är det ju bara att kolla i elschemat http://www.v8volvo.se/mekartips/volvo/F ... Haynes.pdf
Om det inte finns data över spänning vs flöde i verkstadshandboken går det ju mäta i en fungerande bil och räkna flöde med hjälp av varvtal och temperatur. (eller placera en sopsäck över avgasröret)
Om det inte finns data över spänning vs flöde i verkstadshandboken går det ju mäta i en fungerande bil och räkna flöde med hjälp av varvtal och temperatur. (eller placera en sopsäck över avgasröret)
Re: Kopplingschema Bosch LMM 280 212 007
haynes, ja det blir bra...tack tack
men har ingen fungerade bil tillgänglig, får hitta på ngt smart...
men har ingen fungerade bil tillgänglig, får hitta på ngt smart...
Re: Kopplingschema Bosch LMM 280 212 007
Borde finnas ett datablad lika denna som jag fixade med.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Re: Kopplingschema Bosch LMM 280 212 007
Finns en LMM till volvo 740 som slutar med 007 samma som i ditt diagram (har en sån i min bil tror ja, ska se om jag kan se hela numret på den), finns även en som slutar på 016.
Re: Kopplingschema Bosch LMM 280 212 007
tack...fick till det nu för att mäta hur mycket luft min pelletsbrännare suger i sig,
2.35V , får det till 300kg/tim huh?
pelletsförbrukningen är c.a. 5kg/h
det borde vara 30kg luft per timme och inte 300?
har jag tänkt fel?
undrar på att det är d-a dålig ekonomi på den.
2.35V , får det till 300kg/tim huh?
pelletsförbrukningen är c.a. 5kg/h
det borde vara 30kg luft per timme och inte 300?
har jag tänkt fel?
undrar på att det är d-a dålig ekonomi på den.