Buggfix Plus
Aktuellt datum och tid: 11.10 2020-04-09

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Kantvik AKM 320
InläggPostat: 14.42 2020-01-21 

Blev medlem: 17.47 2012-08-22
Inlägg: 284
Ort: Falun
Hej,
Någon som har erfarenheter av mindre kantvikar som man sätter fast i skruvstäd?

Går det att få hyffsad precision? Tex kan man bocka plåten 2x90gr och få två lager mitt emot varandra med relativt bra repeterbarhet?

Det är mestadels 2mm aluminium jag kommer bocka. Jag använder fusion360 för CAD och vet att man kan få ut endel linjer i samband med bockning. Funkar dom att använda med en sån här kantvik eller hur vet man var man ska bocka?

https://www.lovangersmaskin.se/product. ... ory_id=281

Mvh Anders


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
   
Drivs av phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010