Hemligt projekt + projektstatus

Användarvisningsbild
HUGGBÄVERN
Tidigare soundbrigade
Inlägg: 32628
Blev medlem: 23 augusti 2006, 22:44:11
Ort: Lilla Paris
Kontakt:

Re: Hemligt projekt + projektstatus

Inlägg av HUGGBÄVERN »

Det är en stor skillnad att ha åsikter om en person och personens beteende. Jag ansträngde mig verkligen att få fram varför det blir som det blir kring dina trådar, varför du känner dig påhoppad och tycker att dina projekt dissas.

Det finns flera sätt som projekt och idéer presenteras. En del har klara projekt som har dokumenterats under resans gång och som får en egen tråd. Frågor ställs om funktioner och design. Ofta många hurrarop.

Andra har en klar idé hur projektet ska se ut och hur det ska utvecklas och vi får under en tid följa uppbyggnaden av apparat av något slag. Många frågor och förslag om alternativa varianter. Sedan ska ju noteras att somliga ( :roll: ) fastnar halvvägs ...

Många av dina projekt existerar som idé hos dig och inte sällan ger du uttryck för vissa, ska vi kalla det kunskaps- eller erfarenhetsbrister. Du skissar lite på hur det kanske skulle se ut, ställer lite frågor men sedan tar du inte in de svar du får eller nästan "ger fingret" åt den som bestämt avråder dig från ickelösningar som inte kommer att fungera eller fungera mycket dåligt. Och det är här detta med ödmjukhet kommer in. Måhända att du ÄR en ödmjuk person, det kan ingen av oss uttala oss om och ingen har väl ifrågasatt det. Däremot visar du brist på ödmjukhet när du ber folk fara och flyga, hånflabbar åt konstruktiva förslag eller bara meddelar att du inte ids kolla upp föreslagna lösningar. Eller att du mot direkta och emellanåt kraftfulla varningar väljer dina egna och då dåliga förslag. Det är ditt beteende, inte din person, vi har åsikter om. Är du egentligen här inne för att dela med dig, eller för att få din kvart av uppmärksamhet?!
Användarvisningsbild
Spisblinkaren
EF Sponsor
Inlägg: 12990
Blev medlem: 13 december 2012, 21:41:43

Re: Hemligt projekt + projektstatus

Inlägg av Spisblinkaren »

Statusrapport:

Första delen i mitt hemliga projekt gick inte så bra, tur att det är hemligt för det var en rätt korkad ide' ;)

Jag har dock en ide' för hur jag kanske kan få det att fungera bättre men det kräver lindningsmaskin.

Kanske jag smäller ihop nåt mha borrmaskinen :)

MVH/Roger
Användarvisningsbild
Spisblinkaren
EF Sponsor
Inlägg: 12990
Blev medlem: 13 december 2012, 21:41:43

Re: Hemligt projekt + projektstatus

Inlägg av Spisblinkaren »

Jag har nu uppdaterat min projektlista.

Är uppe i 53 projekt och nu jävlar blir det inte fler :D

MVH/Roger
PS
Se första sidan.
Skriv svar