T: Skära 10-20mm stålplåt

Sastrom
Inlägg: 721
Blev medlem: 16 september 2009, 16:01:57
Ort: Sandviken

Re: T: Skära 10-20mm stålplåt

Inlägg av Sastrom »

Vattenskär?
Jag skulle kunna skära ut men har dåligt med material
Användarvisningsbild
Magnus_K
EF Sponsor
Inlägg: 5803
Blev medlem: 4 januari 2010, 17:53:25
Ort: Skogen mellan Uppsala-Gävle

Re: T: Skära 10-20mm stålplåt

Inlägg av Magnus_K »

Det går säkert jättebra.
Hur tjockt gods går det skära med vatten egentligen?
hummel
Inlägg: 1605
Blev medlem: 28 november 2009, 10:40:52
Ort: Stockholm

Re: T: Skära 10-20mm stålplåt

Inlägg av hummel »

Upp till 30 meter finns det maskiner i gruvor som klarar.
150 mm i metall och halvmetern i andra material är siffror som verkar gångbara.
Senast redigerad av hummel 23 augusti 2019, 14:16:09, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Magnus_K
EF Sponsor
Inlägg: 5803
Blev medlem: 4 januari 2010, 17:53:25
Ort: Skogen mellan Uppsala-Gävle

Re: T: Skära 10-20mm stålplåt

Inlägg av Magnus_K »

Jösses... :D

Återkommer Sastrom när jag har kladdat ihop något så vi vet materialåtgången.
Skriv svar