S: Kulskruvar och linjärlager
Kategoriregler
• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".
• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".
- notetoself
- EF Sponsor
Re: S: Kulskruvar och linjärlager
Bra så Per, jag känner att det har varit några tillfällen där man inte vet om det blir av eller ej.
Otillfredsställande enligt mitt sätt att se det! Men jag är ju, lik alla andra, en udda typ!
Störde mig mycket på hanteringen av 3040 routern.
Otillfredsställande enligt mitt sätt att se det! Men jag är ju, lik alla andra, en udda typ!

Störde mig mycket på hanteringen av 3040 routern.
Kan tänka mig det Lasp.
Men jag måste förtydliga mig lite.
Kl 17.00 gäller enligt klockan på telefonen. Forumtiden verkar ligga en timme före (alltså 18.00 forumtid)
Men jag måste förtydliga mig lite.
Kl 17.00 gäller enligt klockan på telefonen. Forumtiden verkar ligga en timme före (alltså 18.00 forumtid)

Det är för att du missat ställa om forumtiden till vintertid då den inte gör detta automatiskt.
Nu är prylarna packade och färdig för leverans.
Tog en bild på det extra jag stoppade i.
Tog en bild på det extra jag stoppade i.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Okej nu är det avslutat.
Slutpriset blev 2200 plus frakt. Säg 300kr
Slutpriset blev 2200 plus frakt. Säg 300kr