S: Sony VAIO bärbar dator PCG-5K2M

Kategoriregler
• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".
Användarvisningsbild
PeterH

S: Sony VAIO bärbar dator PCG-5K2M

Inlägg av PeterH »

Bärbar Sony VAIO dator (vit) med en liten skada på hörnet efter att ha blivit tappad, finns det något intresse? Sitter en Intel Core 2 Duo CPU 2,1GHz, 180GB disk, 3GB minne och Vista som operativ. Datorn är fabriksåterställd och fungerar som den ska. Vet inte status på batteriet, batterimonitor säger 95% kvar, 3 tim 39 minuter... Jag kör alltid mina maskiner på adaptern och denna används inte alls :roll:

Edit: har haft datorn på batteriet sedan jag startade tråden och nu nästan två timmar senare är det fortfarande 72% kvar, 3 timmar och 12 minuter, så batteriet verkar vara skapligt i alla fall...

Inte min bild, bara som referens. Kan fixa bilder om någon är intresserad. Ge bud!
bild_vaio.jpg
spec_vaio.jpg
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.