Kategoriregler
• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".
Nu har jag kollat och mätt. Fan vilket jobb, man borde ta betalt
Så här ser listan ut, jag kapar ikväll så vill ni öka på så gör det innan dess.
anhrm - 2 m
TomasL - det som blir över (bör bli typ 5 m)
pfyra - 4 m
Mizzarogh - 2 m
hcb - 2 m
rikkitikkitavi - 2 m
mrfrenzy -1,5 m
Glenn - 2 m
pinkevin - ? meter
Finns totalt 11+12 meter.
/ B
Senast redigerad av Bill50x 3 november 2020, 18:20:15, redigerad totalt 1 gång.
Jag skulle kunna ta en slatt till det lilla labb-bordet om det blir lite matta över. Behöver i så fall 1,2 meter
Har dock inte möjlighet att hämta det.
Ni som inte har möjlighet att hämta upp, skicka PM med adress och mobilnummer så försöker jag packa ihop på ngt lämpligt sätt och skickar frakt-/emballagekostnad till er. Beloppet swishar ni sedan till mig. För er som kan hämta, skicka PM till mig så returnerar jag hemadressen.
Hittills har jag materal så det precis räcker till alla som visat intresse. Förutom då att jag bara hade ett (1) testinstrument för handledsband/skor. Sorry Pebert
Jag kan passa min vidare om någon behöver den mer än jag, jag tänkte bara ha till arbetsrummet då min gamla var ful och sönderkapad då jag fick den, men den fungerar.