Skänkes: En blandkartong: Nu mera bortskänkt!

Kategoriregler
• För varje tråd du vill starta här, måste du ha skrivit fyra inlägg någonstans i forumet utanför denna kategori.
• Trådens rubrik måste börja med K: S: B: för köpes, säljes, eller bytes. Samköpstrådar märks förslagsvis med Samköp:, osv.
• När köpet eller bytet är avklarat, lägg till SÅLD eller motsvarande i rubriken. Denna kan ändras genom att redigera första inlägget.
• En tråd får maximalt bumpas en gång om ingen viktig information har ändrats.
• Om bud, intresseanmälan eller annan anonym aktivitet sker dolt för andra medlemmar, skall detta ovillkorligen meddelas i tråden av trådskaparen om det påverkar övriga intressenter i affären. Exempelvis "Anonymt bud på 500 kr har givits.".
Användarvisningsbild
Melkutt
Kontakt:

Skänkes: En blandkartong: Nu mera bortskänkt!

Inlägg av Melkutt »

Halloj

Har rensat lite i mitt pysselrum, plockade ihop en kartong med lite blandat i.
Allt ifrån induktansen, kondningar, högtalare m.m
Ligger också Texas Instruments motsvarighet till arduino med, fick den av en forums medlem med villkoret att jag skulle posta om mina framsteg.
Tyvärr blev det inga :doh:
Kommer inte att lista något, utan det får bli en överraskning.
Vill endast ha frakten och möjligtvis en valfri summa till antingen hjärtebarns fonden eller någon cancer fond då dom ligger mig varmt om hjärtat.
Har inga krav alls där, utan har man tagit emot paketet och tycker att det inte är värt nått, då behöver man inte ge nått.
Skall röja lite till i morgon, kan ev slinka ner någon grej till.
Återkommer med frakten, skickas endast med PostNord.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Senast redigerad av Melkutt 17 september 2020, 16:21:05, redigerad totalt 1 gång.
SM7UCW

Re: Skänkes: En blandkartong

Inlägg av SM7UCW »

Tar gärna lådan mot frakt samt skänker pengar såklart! (Mycket bra initiativ) :-)
Ser kul ut!

MVH
/Micke
Användarvisningsbild
Melkutt
Kontakt:

Re: Skänkes: En blandkartong

Inlägg av Melkutt »

Toppen, då är den din :tumupp:
Då du är en radionisse så skall jag se till att rota fram lite radio relaterat också!
Återkommer i morgon

73 de SA1CKW som det så fint heter :vissla:
Skriv svar