Problem Samsung TV till nätverk efter router byte.
Re: Problem Samsung TV till nätverk efter router byte.
Klart du tycker Telia är bra. Allt annat är ju att erkänna att du som ordförande har tecknat ett dåligt avtal. Men som sagt jag som privatperson har extremt dålig erfarenhet av Telia supporten.
Re: Problem Samsung TV till nätverk efter router byte.
Jag tycker att det är bra därför att:
* Det har fungerat problemfritt under 7 år hittills.
* Kostnaden (300:-/mån/lgh) är helt OK för 100Mb, IP-TV Telia-lagom och abb för IP-Telefon inkl support på all utrustning (fiber-switchar, routrar + TV-boxar)
* All kontakt med support har fungerat OK. Dock har det nog bara hänt ett 10-tal gånger under hela 7-års perioden för samtliga 27 lägenheter.
Jag var *inte* ordförande då detta avtal tecknades. Jävla fjanterier. Starta din egen tråd om dina Telia problem...
* Det har fungerat problemfritt under 7 år hittills.
* Kostnaden (300:-/mån/lgh) är helt OK för 100Mb, IP-TV Telia-lagom och abb för IP-Telefon inkl support på all utrustning (fiber-switchar, routrar + TV-boxar)
* All kontakt med support har fungerat OK. Dock har det nog bara hänt ett 10-tal gånger under hela 7-års perioden för samtliga 27 lägenheter.
Jag var *inte* ordförande då detta avtal tecknades. Jävla fjanterier. Starta din egen tråd om dina Telia problem...