Någon som skall till SEE i Kista i morgon?
Re: Någon som skall till SEE i Kista i morgon?
Även jag ska ner i jobbet, men det blir torsdag.
Baserat på åldern på utställare och besökare är jag bekymrsd....
Ja. Farbröder i min ålder. Fanns en del intressant att se dock.
Det kanske ändras om farbror postar en länk till evenemanget?
Sitter i bussen nu. Men googla efter see kista
Tack! Vandrade runt några timmar och hade en del kul diskussioner med andra gubbar. Inga intressanta "spiff" annat än en söt tjej från Norge som delade ut AA och AAA batterier. Kikade litet på lödkolvar... Jo, skärmad krympslag är ganska coolt. Blev bjuden på lunch.. De delade ut lunchmackor, jättestora i monter 50.
Jag var också där idag! Intressant mässa! Sveriges sändaramatörer fanns där också!
Jag var där igår. Något sömning mässa men kul att träffa några av våra leverantörer.
Var där och stod i monter 3h, skolklass satt och lödde på nåt litet.
Jag var där också,
för mig var den väldigt givande men jag förstår de som tyckte den var lite "tunn"
för mig var den väldigt givande men jag förstår de som tyckte den var lite "tunn"
SEE backade 25 procent
Återigen svek besökarna SEE-mässan. När tredje dagen av branschmässan SEE summeras står det klart att antalet besökare landade på 3051. Det är ett tapp på hela 25 procent jämfört med 2016 – eller så kan man säga att var fjärde person som kom senast valde bort årets mässa.
Återigen svek besökarna SEE-mässan. När tredje dagen av branschmässan SEE summeras står det klart att antalet besökare landade på 3051. Det är ett tapp på hela 25 procent jämfört med 2016 – eller så kan man säga att var fjärde person som kom senast valde bort årets mässa.