Elcykel [Nu med film!]

Berätta om dina pågående projekt.
Användarvisningsbild
Fritzell
Inlägg: 4531
Blev medlem: 29 januari 2004, 22:43:35

Inlägg av Fritzell »

När det blir film sen se för alltivärlden till att göra om den till Windowsmediaplayerstött format också tack! :)
danei
EF Sponsor
Inlägg: 26424
Blev medlem: 2 juni 2003, 14:21:34
Ort: Östergötland
Kontakt:

Inlägg av danei »

Andy: vad menar du med röd celler? Om du menar det jag tror så har du fel. De truck batterier jag har set har haft vanliga platta celler. Och det gäller alla blyackar att man inte kan bottna dom. De rekomendationer jag har sett ha varierat mellan 20 och 50% restenergi.
gvs
EF Sponsor
Inlägg: 1688
Blev medlem: 18 oktober 2003, 14:20:34
Ort: Göteborg
Kontakt:

Inlägg av gvs »

Ytterliggare tester har skett under dagen :) efter att ha kört ca 4,5 km totalt hade jag ca 70% kvar i batterierna. Den spinner fint på de snötäckta gatorna om jag inte tar det lungt med gasen då jag startar. Isiga vägar är inte bra då man har 17 kg på pakethållaren -> det hoppar som fan. Transistorerna blir inte ens varma men PWMen måste åtgärdas, motorn morrar lite då gasen är på 0%. Snabbt gjort men lite jobbigt att skruva isär lådan som den sitter i.
Användarvisningsbild
netrunner
Inlägg: 5510
Blev medlem: 4 februari 2005, 12:26:05
Ort: 127.0.0.1

Inlägg av netrunner »

"Film och bilder kommer när tjejen vågar följa med ut. Hon tycker det är pinsamt när jag leker med mina leksaker"

Asså jag fattar inte detta, det måste vara ett grundläggande fel i deras DNA eller något. Säg åt henne att folket på forumet väntar, eller hota med att inte fälla ner locket på toan i 6 månader... :D
Skriv svar