AD409 Pro, Mikroskop

Användarvisningsbild
AndLi
Inlägg: 17159
Blev medlem: 11 februari 2004, 18:17:59
Ort: Knivsta
Kontakt:

AD409 Pro, Mikroskop

Inlägg av AndLi »

Jo det är ju inget "Inspectis U30s Ultra HD 4K" men för 1/15 av priset är det ändå himla trevligt.
Men visst det ger inget stereoseende, men det saknar jag inte alls, och har oftast blundat med ett öga för att få en vettig bild på de jag provat med :)

Jag upplever ingen fördröjning, skärmen upplevs väldigt högupplöst och funkar utmärkt att sitta riktigt riktigt nära.

Bra höjd att få in lödkolv under och inbyggd belysning från två håll på rörliga armar.

Skärpedjupet är inte så vidare stort, men tillräckligt för att löda med, och lätt att ställa.

Går att ansluta som USB-kamera eller masslagringsenhet till PC, kör man den som USB-kamera slocknar den inbyggda skärmen, likaså om man ansluter en skärm till HDMI kontakten.
Men jag tror det bör funka att ha den som masslagringsenhet och fortfarande kunna ha lokala skärmen på och ta bilder, saknar dock ett sd-kort för det testet just nu.

Jag är nöjd, motstånden på bilden är 0603 och går utmärkt att hantera, så mycket smidigare än den gamla förstoringslampa jag körde med innan!

https://www.electrokit.com/produkt/digi ... ad409-pro/
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.