P:E: Sökes Embedded mjukvaruutvecklare (TILLSATT)

Johan.o
EF Sponsor
Inlägg: 2386
Blev medlem: 18 juni 2003, 01:08:50
Ort: Jönköping

P:E: Sökes Embedded mjukvaruutvecklare (TILLSATT)

Inlägg av Johan.o »

Hej alla!

Jag och två kompanjoner samt en försäljare har jobbat det senaste året med att utveckla ett system med elektronik, embedded mjukvara, mekanik
och PC GUI. Vi har tagit fram ett första demo-system.

Vi ämnar nu att utveckla vårt första prototypsystem, där vi implementerar vårt koncept fullt ut.
Det innebär att vi behöver utveckla mer hårdvara och därav också mer embedded-mjukvara.

Det är jag som har stått för all utveckling av elektronik-hårdvara och embedded-mjukvara.
Jag känner dock att jag har haft dubbla stolar och kan behöva avlastning med utveckling av hårdvarunära mjukvara.
I nuläget är vi under uppstartsfasen, och samtliga har fulltidsjobb vid sidan av. Eftersom vi inte har några intäkter ännu så
kan vi inte erbjuda någon lön, utan istället aktieutdelning i form av delägareskap.
Vi har goda kontakter och har preliminärt säkrat en första kund för vårt prototypsystem. Vi ser även en god framtida marknad.

Den vi söker ska ha goda kunskaper och erfarenheter av c-programmering för embedded.
Det är ingen nackdel om du även har goda elektronikkunskaper, och/eller högnivåprogrammerings-kunskaper för framtida behov.
Men vi söker såklart i första hand embedded-programmerare.
Vi använder STM32-processor. Systemet har realtidskrav.

För mer information skicka PM.
Ha en fin dag/ Johan